Piškotki

Da bi vam lahko nudili popolno uporabniško izkušnjo, uporabljamo "piškotke" (cookies).
Z nadaljnjo uporabo našega portala se strinjate z uporabo piškotkov.

Porsche 911 Turbo

Nova merila v superšportnem razredu

Nova merila v superšportnem razredu

Porsche predstavlja nova modela 911 Turbo in 911 Turbo S, za katera pravi, da postavljata nova merila glede porabe goriva in dinamike.

08.05.2013, Božo Lalič | Foto: Porsche

Porsche je posodobil motorje in štirikolesni pogon PTM. 3,8-litrski šestvaljnik z direktnim vbrizgom in prisilnim polnjenjem v 911 Turbo razvije 383 kW moči (520 KM), v S različici modela pa kar 412 kW (560 KM). Motor ima kombinirana dva turbopolnilnika, pogonska sila pa se prenaša preko 7-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Porsche je uvedel tudi sistem start-stop, ki motor izklopi že pri upočasnjevanju v prostem teku, sicer pa so tudi z nekaj finesami omogočili znižanje porabe za 16 %, torej 9,7 l/100 km (velja za različico S). 

Porsche je uvedel tudi krmiljenje zadnje preme. Zasuk zadnjih koles je odvisen od hitrosti vozila. Do hitrosti 50 km/h se zadnji kolesi zasučeta v obratno smer kot prednji, pri hitrostih nad 80 km/h pa v isto smer. To omogoča, da bodo vstopi v ovinek lahko hitrejši in dinamičnejši, pri visokih hitrostih pa bo avtomobil še bolj stabilen.

Izboljšana je tudi aerodinamika s tristopenjskim prednjim usmernikom zraka, pomaga pa tudi pomični zadnji usmernik zraka. Novi 911 Tubro ima tudi posodobljeno notranjost, sistem Bose pa bo skrbel za glasbo.

Cena v Sloveniji za šibkejši model je postavljena na 213.692 evrov, močnejši pa stane 256.936 evrov.

Komentarji

Za komentiranje se moraš prijaviti.
AUTO BILD Slovenija - julij 2017

AUTO BILD Slovenija - julij 2017

V julijski številki preberite!



RSS In Twitter Facebook

© 2011 Salomon d.o.o.

Vse pravice pridržane

¸