Piškotki

Da bi vam lahko nudili popolno uporabniško izkušnjo, uporabljamo "piškotke" (cookies).
Z nadaljnjo uporabo našega portala se strinjate z uporabo piškotkov.

BMW X5

Novi BMW serija X5

Novi BMW serija X5

BMW predstavlja novega X5.

30.05.2013, Božo Lalič | Foto: BMW

BMW predstavlja tretjo generacijo modela X5. Ta je spet nekoliko večji od še aktualnega modela, poznavalci, pa tudi laiki, bodo že od daleč prepoznali novinca. Ledvičke so zdaj tridimenzionalne, prednje žaromete lahko naročimo tudi v polni LED tehniki, zadaj pa opazimo ostrejše žaromete s tekočo zasnovano grafiko. Prtljažna vrata se bodo serijsko odpirala in zapirala električno.

Tri centimetre daljšega X5 (v primerjavi z aktualnim) bo možno naročiti celo v sedemsedežni različici. Za bolj zahtevne bosta na voljo tudi udobna enojna sedeža zadaj. Če bo novi X5 petsedežni bomo lahko vanj zložili 650 do največ 1.870 litrov prtljage.

V notranjosti opazimo fine in prestižne materiale, vse od usnja, klavirskega laka pa do mehkih umetnih materialov, zabavno-informacijski sistem pa bo imel vključeno novo funkcijo Office (pisarna), tako da bomo lahko dostopali do e-pošte, sistem bo prebiral SMS sporočila, s spleta pa bomo lahko tudi sneli glasbo.

Na začetku bodo na voljo tri motorne različice, in sicer xDrive50i, xDrive30d in M50d. Sledila bosta še sDrive25d, ki bo vstopni model in edini z dvokolesnim pogonom, proti koncu leta pa še bosta prispela xDrive40d in xDrive35i. V Sloveniji bo novi X5 na voljo novembra, cene pa se bodo pričele pri 66.900 evrov.

 

 

Motorne različice:


BMW X5 xDrive50i: bencinski motor V8 s tehnologijo BMW TwinPower Turbo (dva turbinska polnilnika, neposredno vbrizgavanje goriva, VALVETRONIC),
Delovna prostornina: 4.395 cm3, moč: 330 kW/450 KM pri 5.500 vrt/min, največji navor: 650 Nm med 2.000 in 4.500 vrt/min
Pospešek [0 – 100 km/h]: 5,0 sekunde,
Največja hitrost: 250 km/h.
Povprečna poraba goriva po evropskem testnem krogu:
10,4 – 10,5 litra/100 kilometrov,
Emisije CO2 po evropskem testnem krogu: 242 – 244 g/km (vrednosti so odvisne glede na izbrani tip pnevmatik), emisijski standard: EU6.


BMW X5 xDrive30d: šestvaljni vrstni dizelski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo (turbinski polnilnik s spremenljivo geometrijo polnjenja, neposredno vbrizgavanje goriva preko skupnega voda),
Delovna prostornina: 2.993 cm3, moč: 190 kW/258 KM pri 4.000 vrt/min, največji navor: 560 Nm med 1.500 – 3.000 vrt/min
Pospešek [0 – 100 km/h]: 6,9 sekunde,
Največja hitrost: 230 km/h
Povprečna poraba goriva po evropskem testnem krogu:
6,2 litra/100 kilometrov,
Emisije CO2 po evropskem testnem krogu: 162 – 164 g/km (vrednosti so odvisne glede na izbrani tip pnevmatik), emisijski standard: EU6.


BMW X5 M50d: šestvaljni vrstni dizelski motor s tehnologijo M Performance TwinPower Turbo (trije turbinski polnilniki, visok tlak vbrizgavanja, spremenljiva geometrija turbine), neposredno vbrizgavanje goriva preko skupnega voda s piezo injektorji, maksimalni tlak vbrizgavanja 2.200 bar).
Delovna prostornina: 2.993, cm3, moč: 280 kW/381 KM med 4.000 in 4.400 vrt/min, največji navor: 740 Nm med 2.000 in 3.000 vrt/min.
Pospešek [0 – 100 km/h]: 5,3 sekunde,
Največja hitrost: 250 km/h.
Povprečna poraba goriva po evropskem testnem krogu:
6,7 litra/100 kilometrov,
Emisije CO2 po evropskem testnem krogu: 177 g/km, emisijski standard: EU6.

Komentarji

Za komentiranje se moraš prijaviti.
AUTO BILD Slovenija - julij 2017

AUTO BILD Slovenija - julij 2017

V julijski številki preberite!



RSS In Twitter Facebook

© 2011 Salomon d.o.o.

Vse pravice pridržane

¸