Piškotki

Da bi vam lahko nudili popolno uporabniško izkušnjo, uporabljamo "piškotke" (cookies).
Z nadaljnjo uporabo našega portala se strinjate z uporabo piškotkov.

Toyota RAV4

PREIZKUSILI SMO: Toyota RAV4

PREIZKUSILI SMO: Toyota RAV4

Novi RAV4 je moderno oblikovan, a kljub temu nevpadljiv. Prva vožnja z dizelskim motorjem in štirikolesnim pogonom.

17.06.2013, Božo Lalič | Foto: Toyota

Kakšen mora biti perfekten SUV? Toyota je naredila domačo nalogo in se pozanimala. Vozniki SUV-jev želijo vsestranski avtomobil v katerega enostavno vstopijo in nudi dober pregled nad okolico, prav tako pa mora vseskozi nuditi varno in solidno vožnjo. Ravno takšen naj bi bil novi RAV4, katerega smo že preizkusili.

To ponuja: Več prostora od predhodnika. Četrta generacija RAV4 je dolga 4,57 metra, torej 20 centimetrov več. Zadaj bodo potniki sproščeno in umirjeno uživali, v prtljažnik bomo lahko spravili kakšno torbo več.

Da pa Toyotin SUV ne bo le priden in bo tudi v koraku s časom, pa bo v najvišjem paketu opreme tudi nekaj modernih asistentov. Na voljo bo opozorilnik na vozilo v mrtvem kotu, sistem proti nenamernemu menjavanju voznega pasu in sistem za dolgi snop žarometov.

Kot bi pričakovali, opreme bo veliko. Že z osnovnim paketom opreme je na krovu najpomembnejše, tudi klimatska naprava. V nadaljnjih paketih opreme bomo našli še nekaj usnja.

Tako se pelje: RAV4 morda nekoliko pretirava z opozorilnimi toni, sicer pa gre za prijetno vozilo. Njegov 110-kilovatni dizelski motor je tih, od 1.400 vrtljajev naprej pa 1.605-kilogramskega SUV-ja poganja solidno. Do 100 km/h bo prispel v 9,6 sekundah, šeststopenjski menjalnik pa odlično sovpada z 2,2-litrskim dizelskim motorjem. Pretikanje je enostavno in natančno.

Pravzaprav je prav neverjetno kako sproščeno se RAV4 spopada z vsakodnevnim prometom. Volan, menjalnik, sklopka, vse je tako kot mora biti. Poleg vsega bomo z vozilom kupili tudi visok položaj sedenja na debelo oblazinjenih sedežih in zračno kabino. Preglednost je odlična. Ravno takšen SUV so si potencialni kupci tudi želeli.

Toliko stane: cene se pričnejo pri 24.900 evrih, z najvišjim paketom opreme ter ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom pa 36.450 evrov.

 

POD ČRTO

Novi RAV4 je dobro narejen SUV, ki se bo odlično znašel v vsaki prometni situaciji. Toyota je opravila svojo domačo nalogo in na trgu ponudila SUV kot se spodobi.

Komentarji

Za komentiranje se moraš prijaviti.
AUTO BILD Slovenija - junij 2017

AUTO BILD Slovenija - junij 2017

V junijski številki AUTO BILD Slovenija preberite!



RSS In Twitter Facebook

© 2011 Salomon d.o.o.

Vse pravice pridržane

¸