Piškotki

Da bi vam lahko nudili popolno uporabniško izkušnjo, uporabljamo "piškotke" (cookies).
Z nadaljnjo uporabo našega portala se strinjate z uporabo piškotkov.

Renault kadjar

Francoski brat qashqaija

Francoski brat qashqaija

Renault je predstavil novi SUV, ki so ga osnovali na nissanu qashqai.

05.02.2015, Božo Lalič | Foto: Renault

Renault je objavil fotografije novega SUV-ja, katerega uradna prezentacija sledi na avtosalonu v Ženevi. Kompaktni SUV Kadjar so postavili na osnovo druge generacije qashqaija, a veliko podobnosti ne najdemo.

Novi kadjar meri 4,45 metra, širok je 1,84 metra, visok pa 1,60 metra, kar pomeni, da je daljši in širši od qashqaija, sta pa oba modela enako visoka in imata enako dolgo medosje. Renault je sicer kadjar oblikoval v svojem stilu in podobnosti s qashqaijem vse do okenske linije in proporcev ni najti.

Po fotografijah sodeč je sicer notranjost smiselno zastavljena, Renault obljublja, da so izbrani materiali kakovostni in mehki. Tukaj najdemo nekaj več podobnosti s qashqaijem, saj uporabljata nekatere enake dele, a kadjaru tega ne zamerimo. Novi multimedijski sistem R-Link 2 ima 7-palčni zaslon na dotik, preko njega bomo lahko upravljali radio, telefon, navigacijski sistem, vso multimedijo in tudi informacije vozila. Lahko bomo uporabljali tudi aplikacije, ki si jih bomo sneli z Renault R-Link Store.

Naslon zadnje klopi je deljiv v razmerju 60:40, naslone bomo lahko podrli tudi s pritiskom na gumb v prtljažniku. Tudi sovoznikov sedež lahko poklopimo, tako da bomo lahko prevažali tudi daljše predmete. V prtljažnik sicer spravimo 472 litrov pri dvignjenih naslonih.

Pri nakupu se bomo lahko odločili za prednji ali prilagodljiv štirikolesni pogon. Tudi pri štirikolesni različici bomo lahko izbrali modus vožnje za pogon na dve kolesi, na voljo pa sta še možnosti AUTO-modus, pri kateri elektronika sama določa kdaj je potreben pogon na vsa kolesa in LOCK-modus, ki ga bomo uporabili na manj utrjenih poteh.

Francozi obljubljajo, da bo kadjar imel obračalni krog dolg le 10,7 metra, kar je približno meter manj kot glavni konkurenti. Za lažje parkiranje bodo pomagali tudi parkirni senzorji in vzvratna kamera, če pa ne boste želeli parkirati sami, pa bo na voljo še funkcija samodejnega parkiranja, pri kateri boste morali le pritiskati na pedala za gorivo in zavore.

 

Kadjar bo na naš trg prispel poleti letos. Vsekakor pa je vredno omeniti, da ima Renault velike načrte s tujimi trgi. Na Kitajskem bodo pričeli s produkcijo prvega modela, ravno tukaj se želijo močneje etablirati. V ta namen so v 2013 podpisali dogovor o sodelovanju s kitajskim Dongfeng. Njihova tovarna v Wuhanu bo od 2016 naprej sprejela kapacitete za dokončno sestavljanje do 150.000 vozil letno.

Komentarji

Za komentiranje se moraš prijaviti.
AUTO BILD Slovenija avtodom

AUTO BILD Slovenija avtodom

Posebna izdaja že v prodaji!



RSS In Twitter Facebook

© 2011 Salomon d.o.o.

Vse pravice pridržane

¸